Проект започатковано 7 січня 2007
Гуртом нас: 921190 (199 за 24 години)

Усе, що слід знати до прем’єри Аssassin’s Creed: Кредо Вбивці

| 16 коментарів

Десять років тому Assassin’s Creed розпочала своє існування у вигляді пригодницької гри в екзотичних декораціях. Тепер же Assassin’s Creed — це величезний медіавсесвіт, який охоплює численні ігри, книги та фільми. Складовими успіху серії завжди були екзотичні куточки світу, яскраві історичні епохи, колоритні персонажі та, звісно ж, таємниці, що й сотні років опісля залишилися нерозгаданими.

ТЕКСТОВИЙ ВАРІАНТ ВІДЕО

Автор: PlayUA

PlayUA – щирий порадник ґеймера.

16 коментарів

  1. Альтаїр у першій частині був найкрутіший і мав неповторний шарм, погодьтесь?
    Хоч сама гра була нуднуватою, все одно Альтаїр рулить.
    Подальші герої були не такими кльовими, зате гра ставала дедалі цікавішою. Що скажете?

    • Мабуть то через новизну. Мені, в принципі, майже всі частини були цікаві, в тому числі і герої особисто.

      • Грав ще з першої частини. Мінус і одночасно плюс першої частини в тому, як довго треба було лізти на будівлі. Плюс, бо було зроблено максимально наближено до реальності. Мінус, бо дуже довго треба було лізти і це позначувалось на динаміці. Бойова система теж у першій частині не динамічна. Воно й наче добре, бо ми ж за вбивцю граємо, а не за солдата який викошує велетенський натовп ворогів. У підсумку, хочете більше реалізму – перша частина для вас, як атракціон краще наступні частини

    • В дугій частині головний герой також нічого. Також в цій частині було додано багато нових фішок. А от подальші частини мені особисто якось недуже пішли, вірніше грав і вних, але часто закидав проходження. Але друга то інша річ.

  2. Найкраща частина – це та що була про піратів

  3. Добре, що це лише перша частина) Чекаю продовження)
    Можете підказати, як розвивався сюжет Assasins Creed після другої частини? Бо я дізнався, що Дезмонд Люсі вбив. За що?

  4. Вся серія – нудний відстій з нецікавим сюжетом і одноманітним геймплеєм. Чесно пробував пройти першу і другу частини, першу закинув через годину-дві, в другій дійшов до вілли і закинув бо дістало. З.І. Було б круто, якби ви присвятили трохи часу світу TES, особливо його лору, а не сему непотребу.

    • Лайно твій TES, навіть у порівнянні з Assasins Creed (хоча ігри порівнювати не можна, оскільки різні жанри). Світ TES звісно величезний, але нецікавий і нудний. Бери хоч Morrowind, хоч Skyrim – в конкурентів все набагато цікавіше виходило. Взяти хоча б тих самих Piranha Bytes, з їхньою першою серією “Gothic”. Їхні ігри набагато більше “чіпляли”, в них є “душа”)

      • Бгг, в “барракуди” є тільки півтора гри, які вони постійно намагаються відтворити і то доволі невдало. Світ TES якраз і цікавий в порівнянні зі всякими ассассінами чи готіками (покручє буде хіба світ вахи), просто бетездівці – конкретні жлоби і ліниві дупи, котрі при таких можливостях мутять вже відвертий шлак для галочки, хоча все це діло правиться фанатами в модах. При тому всьому, я не заявляю, що TES якийсь там ідеал, але одноманітністю ця серія ігор точно не страждає. “Душа” в іграх – це з розряду духовності і скрєп. Зазвичай ігри “чіпляють” сюжетом і певною атмосферою (як от Готіка), персонажами (це вже до майже покійних Байовейр), чи геймплеєм з можливостями задроцтва (любе більш-менш порядне D&D), а от свитки чіпляють можливостями пісочниці (при чому, задяки модам ці можливості геть різноманітні), вже давно підмічено, що TES не проходять (привіт ассассін і вєдзьмін), в TES живуть.

        • хз, в моди TES ніколи не грав. А “Готика” реально перла.

        • Точніше, взагалі “в моди” не граю. Just “з під коробки”+останні update.

        • Цікаву ви тему зачепили, – яка “RPG” крутіша) Тільки от не розумію, що таке “Барракуда”, “вєдзьмін”. Писали б по-людськи.

          • “Барракуда” – було свого часу таке прикольне відео-пародія на Piranha Bytes від GameStar (Risen – Parody from Game-Star), “вєдзьмін” – це якби Гєральт із Рівії (якшо ви не в курсі хто це, то співчуваю). З.І. Пишу як хочу, читати мою писанину не зобов’язую.

          • Дякую за пояснення. А ви от про пародії згадали, часом не бачили LITERAL-трейлери ігор Assasins Creed ? Дуже дотепно вийшло, особливо LITERAL-трейлери Brotherhood і Revelations)

Залишити відповідь

Обов'язкові для заповнення поля відмічені *.