Проект започатковано 7 січня 2007
Гуртом нас: 1171209 (157 за 24 години)

Прем’єри тижня 19-26 вересня 2013

| 23 коментарі

 [youtube http://www.youtube.com/watch?v=0ORdnSeeLhU]

 Скромний тиждень — ніяких блокбастерів, великих франшиз або довгоочікуваних комедій. Трохи фільмів про відносини і біографія головного ботаніка сучасності.

Прем’єра тижня фільм-біографія «Джобс: імперія спокуси»
Кримінальна комедія «Ломбард»
Мелодрама «Заборонена пристрасть»
Драма «Прощавай, Париж»

23 коментарі

  1. Не сумніваюсь, для тебе, Юля, було дуже важливим завданням обісрати український фільм, молодець

  2. Щодо музичного супроводу я промовчу, говорив я і не тільки, та й не раз.
    Як недоречна музика, так і треки з вокалом що відволікають а подекуди через них важко розчути про що мовить диктор.
    Щодо Ломабарду, не треба зриватись на авторів огляду, це об’єктивна неупереджена і справедлива критика.
    P.S. А лестощі ви почуєте від проплачених людей ( https://www.youtube.com/watch?v=yhmX8GQQTCg )

    • Яка ще конструктивна критика? Де Ви її побачили? Покажіть!

      “…сьогодні виглядає досить жалюгідно. Як і взагалі всі спроби зняти жанрове кіно в Україні. Щоб знімати хороші гангстерські комедії в 2013 році, потрібно бути, як мінімум Мартіном МакДонах. Але той – ірландець, а Левицький – наш. Що вам потрібніше – хороше кіно чи українське кіно – вирішуйте самі. Коли ці два поняття співпадуть, повідомте мене. Може, пройдуся з онуками в кінотеатр – через персональний телепорт і наліво”

      • Як сильно українці люблять обсирати своє рідне, це капець, іншим народам можна позаздрити

      • Формат даного огляду не передбачає повноцінної критики, це ж не рецензія вам, а 5-10 хвилинний огляд.
        Так, критика авторів жорстка із сарказмом, але це хоч гірка але правда, подобається вона вам чи ні.
        Дивлюсь ці огляди давно, і на мою думку цей портал та його автори знають свою справу.

        • Вішати ярлики може кожен, а не кожен може дати конструктивну критику. І нема чого тут виправдовуватись

  3. “Скромний тиждень — ніяких блокбастерів, великих франшиз або довгоочікуваних комедій.”
    Цьому є одна маленька причина. Їй ймення – GTA V.

  4. “Дивлюсь ці огляди давно” – і що? Це нічого не значить

  5. Ці огляди повне безглуздя. Який сенс взагалі робити якийсь огляд, якщо ти не бачила цього фільму? Просто кілька пустопорожніх фраз про кожен з фільмів. Навіщо? Та ще й стиль мовлення як в школярки. Одним словом, як би там не було, наразі віддаю перевагу російським оглядачам та сайтам, до яких українським ще ой як далеко (зараз буде купа гнівних відгуків “патріотів”).

    Кілька слів “патріотам”. Для вас людина, яка зробила фільм, чи мова, якою знятий фільм і справді визначна характеристика для оцінки фільму? Тоді які ви в біса кіномани? Чи згідно вашої логіки, якщо я критикую український фільм, то я не патріот, а якщо хвалю американський чи корейський, то я патріот цих країн? Якщо хтось і далі буде причіпляти національність фільму до його достоїнств, він просто повний ідіот.

    Кілька слів про українське кіно. Його немає. Слова закінчились.

    Кілька слів про російське кіно. Воно в повній дупі і вже навряд чи колись з неї вилізе, бо його автори настільки захопилися наживою легких грошей, що робити хороше кіно там вже просто не вигідно. І це куди гірша ситуація, ніж з українським кіно.

    Повертаючись знову до українського кіно. Якщо такі “українські Тарантіно”, як Любомир Левицький, і далі будуть лити на наші голови це лайно, українське кіно теж ризикує з нуля скотитися в мінуси, і стане ще гірше.

    Кілька слів Любомиру Левицьому, якщо йому ще не байдуже, що про нього думають, в чому я сумніваюсь. Українське кіно це не жалюгідні копії західних робіт. На що ви розраховували, намагаючись скопіювати Тарантіно чи Річі? Ви хотіли досягти їх рівня чи перевершити? Це просто смішно. Цього ніколи не буде, тим більше з вашим підходом до справи. Надія українського кіно на його самобутність, новаторство і актуальність, чого вам, ніколи не досягти у вашій справі за однією причиною – ви не Тарантіно!

    • “Для вас людина, яка зробила фільм, чи мова, якою знятий фільм і справді визначна характеристика для оцінки фільму? Тоді які ви в біса кіномани?”
      Мова, якою знятий фільм, звісно, не характеризує його якості. Але на мотивацію цей фільм дивитись впливає. Так само, як і постать режисера.
      Я, до речі, не кіноман. І не претендую.

  6. Що за лайно ви несете?!

    “Як сильно українці люблять обсирати своє рідне, це капець, іншим народам можна позаздрити”
    – Ну триндець тепер, то що за такою тупою логікою про своє тепер треба говорити тільки хороше?
    В такому разі на наш кінематограф і не тільки чекає “велика майбутнє”..

    “Це мабуть «недоукраїнці»”
    – Без коментарів, типовий коментар поцріота звичайного.

    “Вішати ярлики може кожен, а не кожен може дати конструктивну критику. І нема чого тут виправдовуватись”
    – Таке враження що це якась тп писала, хто виправдовується, що ти мелеш?!

    ” “Дивлюсь ці огляди давно” – і що? Це нічого не значить” ”
    – Генітальність коментаря зашкалює.

    ” ..Ці огляди повне безглуздя. Який сенс взагалі робити якийсь огляд, якщо ти не бачила цього фільму? Просто кілька пустопорожніх фраз про кожен з фільмів. Навіщо? ..
    ..Для вас людина, яка зробила фільм, чи мова, якою знятий фільм і справді визначна характеристика для оцінки фільму? .. ”
    – Школярка?!.. Тримайте мене семеро, кіно-ман знайшовся, це огляд прем’єр які йдуть у прокаті, а не відео-рецензія на стрічку яку вже мабуть запустили на BluRay.
    У Cineastua єдина проблема з обладнанням, у диктора приємний голос та чітка дикція.
    Я вже мовчу про те що це колишній іншомовний проект який частково (окрім порталу та соц. мереж) перейшов на УКРАЇНСЬКУ МОВУ, і на мою думку заслуговує багатотисячної аудиторії, а натомість отримує ось такі даруйте “висери” від таких даруйте “кіно-манів”.
    Зробити інформативний та неупереджений огляд на прем’єру при тому не розкривши сюжету, це як мінімум мистецтво.
    Усе має значення, особливо у нашому становищі.

  7. Доброго вечора. Я — Денис, один з співавторів оглядів від Cineast. Відповідаю за текст. Тому хочу дати невеличку інформацію щодо відео, змісту, якості і іншого.

    Ми — російськомовний проект, бо усі участники — російськомовні. Я не маю морального права писати тексти українською, бо не дуже добре нею володію, а за погано написаний текст мені соромно . “Прем’єри тижня” пишуться і завжди писались російською, у вигляді статті. Але Юля, вболіваючи за українськомовну аудиторію, запропонувала перекладати статтю українською і начитувати її для відео, яке, в свою чергу монтує Антон. Ми намагаємось робити гарний переклад, навіть якщо я вживаю рідкісні російські слова. На цьому тижні, наприклад, “хулители”.

    Як тут слушно зауважив Анонімус, цей огляд робиться на небачені фільми. Я пишу текст у четвер, коли плівки завозять в українські кінотеатри. Найчастіше їх бачили лише американськи рецензенти, то ж я перекладаю їх рецензії з англійської і роблю висновки. Але буває таке, що їх не бачив ще ніхто, крім режисера. Десь в інтернеті є огляди стрічок, що вже вийшли. Це відеорецензії, і це — зовсім інше. Тому, вочевидь, моя думка і рекомендація чи не-рекомендація фільму часто виглядає суб’єктивною. Але це — все, що я, і що будь хто може дати у четвер. Є на деяких українських кіносайтах аналогічні огляди прем’єр тижня — російськомовні і без відео. Такого, як у нас, ми ще не бачили.

    З усього цього — висновок. У нас є недоліки, і їх багато. З музикою лажанулися — вирішимо. Щодо звуку — порадьте гарний мікрофон. Усі коментарі, навіть “найзліші”, ми читаємо і вдячні за них.

    Щодо “українського кіно” і Левицького. У росіян є режисер Андреасян, який зняв безліч комедій з камедіклабівцями. Він називає Тарковського маячнею, себе — жанровим режисером, а кіно — бізнесом. Його фільми чи не єдині в Росії, які приносять прибуток, і на які йдуть глядачі. Левицький позиціонує себе майже як Андреасян. В усіх інтерв’ю він згадує про жанровість, бюджет і маркетинг. Я, як і усі ви, хочу бачити якісне українське кіно. Воно було — у Довженко, у Параджанова. Але Левицький навіть не збирається ставати новим Довженко. А от новим Андреасяном — залюбки. Навіщо російскому кіно їхній Андреасян, і навіщо нам свій — я не знаю.

    Вибачайте за русизми, якщо такі будуть.

    • З такої реакції на вашу роботу можна зробити лише один висновок – вона не актуальна, і не викликає зацікавленості. Робити огляд фільмів, які ще ніхто не бачив, і без того не назвеш найцікавішою роботою, але тут швидше відсутність авторитету автора. Як аналог можу привести російський Кінонах, який також робить огляд кіноновин, але робить це яскраво і жваво. Їм віриш. Можна згадати і Дмитра Пучкова. Цьому віриш – він доволі авторитетне джерело. Тобто маю на увазі, що ви намагаєтеся зайняти місце, яке вже зайнято доволі серйозними людьми, яких вам таким чином ніколи не перевершити. І не важливо тут, українською мовою, не українською, глядач все одно обере краще.

      На мою думку, одне з перспективних занять на просторах українського інтернету, це повноцінна кінокритика. Знову ж таки, на російському сегменті є багато і сильних в цьому плані оглядачів. На українському – жодного. І знову ж таки, тут має бути що довести своїми дотепами та влучністю, щоб стати авторитетом.

      Ті, хто чогось досягли в цьому, набирали тисячі переглядів вже з перших відео, ті, хто нічого, і досі набирають кілька сотень. Це реакція публіки на потрібність чи не потрібність даного продукту і з нею не можна не рахуватися.

    • Дякую за ґрунтовну відповідь і за огляди.

  8. Огляди подобаються. Тим кому не подобаються, робіть свої. Покищо ці огляди найкращі.

    З оцінкою Ломбарду не згоден. Суб’єктивну частину оцінки можна було б зробити більш стриманою. Подивлюсь тільки на вихідних, порівняю з вашою оцінкою.

  9. Левицький знімає таке кіно, якого в нас ще не було – розважальне, дотепне, смішне, прикольне.
    НЕ треба тут порівнювати його з Довженком, бо інтелектуального кіно в нас і так вдосталь.

  10. Срач)) Дуже чудово, що відгукнулося стільки народу, ще й автори огляду теж)
    Всім, хто не розуміє, для чого Левицький робить таке кіно раджу почитати його численні інтерв’ю. Левицький створює українське конкурентне кіно, робить нових українських зірок.. Укр.кіно має бути прибутковим! Мені здається, ті хто його жорстко критикує “Ломбард” самі навіть не бачили цей фільм. Бо в ньому є свої “родзинки”, свої приколи. Це не “Карти, гроші, два стволи”, це інший фільм.

  11. Звертаюсь до так званих “кіно-критиків”. Ви довбні, нічого не розумієте. Ви думаєте, якщо Ви заплюєте якийсь український фільм, то завтра Вам покажуть кращий український фільм? Ви, що, серйозно? А дідька лисого! Бо, якщо фільми, виготовлені в Україні, себе не окупають, для чого їх взагалі створювати? Через вашу дурнувату логіку в Україні так ніколи і не зніматимуть нормального українського кіно.

    Завдяки людям, які платять гроші за “Ломбард” сьогодні, завтра зніматиметься нове українське кіно, в якому буде нова ідея, і воно з кожним днем ставатиме все краще і краще.

    До речі, фільм “Ломбард” досить чудовий. А бризкати слюною тут(це бачте називається огляд фільму, ага), навіть не подивившись фільм, це знаєте…

Залишити відповідь

Обов'язкові для заповнення поля відмічені *.