Проект започатковано 7 січня 2007
Гуртом нас: 1169071 (209 за 24 години)

Верховна Рада прийняла мовний законопроект у другому читанні

| 126 коментарів

Верховна Рада ухвалила в цілому закон про засади державної мовної політики, запропонований народними депутатами від Партії регіонів Сергієм Ківаловим та Вадимом Колесніченком.    

За ухвалення відповідного рішення проголосували 248 народних депутатів із 364 зареєстрованих в сесійній залі.

Голосування за цей закон відбувалося під час бійки, тому депутати самі не зрозуміли, за що голосували. Оскільки опозиція зламала мікрофони, не було чутно, що ставить на голосування головуючий на засіданні перший віце-спікер Адам Мартинюк.

Далі деталі та посилання на текст законопроекту.

При переслуховуванні диктофонного запису журналісти спочатку почули, що А.Мартинюк поставив на голосування питання про включення мовного законопроекту до сьогоднішнього порядку денного. Зокрема, цього вимагав лідер фракції Партії регіонів Олександр Єфремов, який зауважив, що це вимога не лише його фракції, але й фракції КПУ.

Одразу після цих слів О.Єфремова у сесійній залі почалася бійка, під час якої опозиційні депутати повідривали усі мікрофони у президії ВР. Зараз технічні служби їх лагодять.

Спочатку пропозицію про включення до порядку денного підтримали 219 народних депутатів.

Згодом А.Мартинюк поставив на голосування питання щодо повернення до розгляду цього законопроекту. І депутати проголосували 241 «за». Розклад такий: ПР – 190; НУНС – 1 (Палиця); БЮТ – 0; Литвинівці – 19; Реформи заради майбутнього – 2; КПУ – 25″, – зазначив “бютівець”.

Після цього було чутно, що А.Мартинюк ставить на голосування законопроект у редакції першого читання, однак номер документа він так і не назвав.

Лише згодом вдалося з’ясувати завдяки стенограмі засідання, що це все ж був мовний закон, який таким чином проголосовано в цілому.

За словами члена фракції НУ-НС Юрія Ганущака, усе відбулося у «волюнтаристський» спосіб, з порушенням усіх норм регламенту.

Як наголосив Ю.Ганущак, спочатку головуючий на засіданні перший заступник голови ВР Адам Мартинюк запропонував включити до розгляду даний законопроект. Ця пропозиція не була підтримана. Але потім до неї повернулися і законопроект був включений до порядку денного нинішнього пленарного засідання.

Після того, як депутати поламали мікрофон на місці А.Мартинюка у президії, він пересів у крісло голови ВР Володимира Литвина, який був відсутній на засіданні, і поставив на голосування пропозиції щодо ухвалення даного законопроекту в редакції першого читання.

Варто відзначити, що вечірнє засідання відкривав саме А.Мартинюк, а не голова Верховної Ради Володимир Литвин, хоча зранку саме спікер вів пленарне засідання. Під час вечірнього засідання В.Литвин навіть не заходив до президії.

Крім того, одразу після початку вечірнього засідання депутати помітили у ложі уряду депутатів від Партії регіонів Ельбруса Тедеєва і Петра Цюрка, і виникла підозра, що щось має відбутися. Під час бійки ці два народних депутати та ще декілька «регіоналів» завадили опозиції заблокувати президію ВР.

Додатково

Висновок Комітету з питань культури і духовності (повний текст):
Комітет дійшов висновку, що законодавча ініціатива народних депутатів України С. Ківалова та В. Колесніченка за своїм змістом та формою юридичного викладу не відповідає положенням Конституції України (статті 10, 22, 24, 92, 157), Регламенту Верховної Ради України (стаття 91), Рішенню Конституційного Суду України від 14 грудня 1999 року № 10 рп/99 у справі про офіційне тлумачення положень статті 10 Конституції України щодо застосування державної мови, а також не узгоджується з міжнародними документами, ратифікованими Україною, зокрема Європейською хартією регіональних мов або мов меншин.

Висновок Головного науково-експертного управління (повний текст):
За результатами розгляду у першому читанні законопроект доцільно відправити на доопрацювання.

Сторінка законопроекту на сайті Верховної ради

 

Джерела: УНІАН, Gazeta.ua

126 коментарів

  1. Які можуть бути балачки про 241 “за” коли голосували картки – піаністи а не живі депутати. Ось наприклад прикарпатський прибютівець заявляє то не я то моя картка, я тут в Прикарпатті сиджу! Закони прийняті способом нелегітимні, яка ще мова може бути. І взагалі, чому мій ІП заблоковано додавати коментарі? Ось дожилися толерасти українці – байдужі були до фільму російськомовного Той, що пройшов…, мовляв задумка автора… так ось, що Вам скажу: якраз і ці чинники, не повністю, але деякими відсотками нагнітили ситуацію й допомогли прийняти цей протиукраїнський закон. Дякую всім і тим, хто так палко вихваляв російськомовні українські фільми – Ваш внесок у позбавлення України мови зараховано!

    • У прийнятті закону винен фільм “той хто…”?! Пане Ігорю, зверніться до лікаря! Мене дуже бентежить Ваше здоров’я. В Україні повно сфер, де можна і потрібно боротися за українську мову, але Ви з якоюсь параноїдальною впертістю напустилися саме на цей фільм. Така поведінка не є ознакою здорової людини.

      • пане не перекручуйте слова, там ясно написано, що і “це” відсотково допомогло у знищення української! І взагалі, хто Вам дав право посилатися до лікаря? Дякую всім, хто поширював російськомовні музики, картинки, відео, реклами, флаші, сидів у проросійський вконтактє тощо – Ви також допомогли у мовній ситуації, бо і світ кричить: “українці здуріли – їм рідної мови не потрібно – економічно не вигідно розмовляти українською тощо”!

        • Ваша маячня дала мені право посилати Вас до лікаря. Нікому ще такого не радив, але у Вашому випадку роблю це з чистою совістю.
          Йдемо далі:
          1. “бо і світ кричить” – вимангаю підтвердження Ваших слів, що світ кричить щось подібне.
          Далі: фільм “пропала грамота” звучить російська мова; фільм “Срібна земля” – звучить угорська мова; фільм “Дорога на січ” звучить польська та татарська мови… І так далі.
          Але ж ні! Маніакально звинувачувати у всіх гріхах Іллєнка і цей фільм… Отож лікуйтесь.

        • Займіться краще корисним ділом для української мови (Ваші нав’зливі коментарі до корисних справ точно не відносяться), а не обливайте брудом людей, які хоч щось роблять для України. на кшталт пана Іллєнка.

      • Якщо ви про “Тох хто пройшов крізь вогонь”, то фільм і справді…. не чекав такої… гм! від іллєнка. Я радий що не пішов на нього до кінотеатру. І я розумію чому його не перекладали на російську, нічого перекладати.

      • Взагалі крихта правди є, то повний ідіотизм, коли український фільм виходить не українською.. можна було двома мовами зробити, але зробили однією і не українською.. реально, мені як українцю було прикро, що не можу подивитися його чистою українською мовою..

        • “але зробили однією і не українською..” – знову балабольство і висмоктане з пальця твердження. Подивіться фільм хоч раз, бо Ви явно його не бачили.

          • Не висмоктане, бо прийшов до кінотеатру та почав дивитися, через 15 хвилин вийшов через те, що набридло терпіти російську мову.. після того завантажив ще в Інтернеті, та для цікавості спробував знайти момент де звучить українська мова і був дуже прикро здивований – її майже немає..

          • HetmanNet, у фільмі постійно звучить українська мова: з перших секунд, коли старий Додока розповідає сину про Бога в хаті. Треба не тільки дивитися, але й хоч щось бачити. Це ж яким глухим треба бути, щоб сказати, що у фільмі її “майже немає”???

        • HetmanNet, “через 15 хвилин вийшов”, “спробував знайти момент де звучить українська мова”.
          Треба було дивитися фільм і вникати про що він, а не вишуковувати українську мову. Якби Ви фільм дійсно подивилися, то зрозуміли б про що він і висували б абсурдних тверджень.

          • І справді, 100% погоджуюсь! українську мову там хібащо вишукувати.

  2. Тема, це добре, але кілька корисних посилань теж варто було б додати. Наприклад –

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDhpNElCSWNWZzhDc2FpNEM5UUJfRnc6MQ

  3. Давайте блокувати сайти, поширювати фільми про партію ригіаналів і Януковича.

  4. Це кінець України…

  5. Докотилися! Отак 45.000.000 осіб бояться 450 баронів!
    Чому ж вони тільки мікрофони ламають? Хіба вже кістки не вміють ламати? :D

  6. Потрібно зробити, щоб це був кінець Партії регіонів. А українцям потрібно згуртуватися і почати добиватися своїх прав: щоб телебачення, радіо, преса стали українськими, щоб нам більше не казали на біле чорне, а на чорне біле. Потрібно викривати власних політиків. Якщо вони бандити чи рекетири, писати, що вони бандити чи рекетири, а не давати їм звання героя України. Можна почати з Вікіпедії, писати коментарі в пресу, на телебачення. Потрібно боротися, щоб все це регіональне сміття котилося геть з України.

    • Нічого вже не буде, бо всім насрати на то… Всі тільки говорять, прийдуть 1000 людей постоять пару днів і підуть додому… То ше фігня, пр тепер ше до конститції двомовність хочуть внести. Амінь.

      • Треба фотографувати всіх посіпак, що найме ПР, та створити сайт з їх фотографіями, підписавши де їх спалили.. хай їм буде соромно.. і не видаляти жодної за жодних обставин..

    • З Вікіпедією проблемно буде, посіпаки за гроші моніторять цілодобово зміни. Виняток нові статті і розділи, їх не одразу помічають.

  7. Чудовий шанс оцінити, наскільки українська мова потрібна самим українцям.

    • Оце правильно.

    • нажаль, в цьому і проблема, вона нікому не потрібна. була би потрібна, таких законів би не ухвалювали.
      зараз у всіх політика “я же панімаю обє”.

  8. Звісно, справи кепські. Але це не перший і, на жаль, не останній напад на нашу державу і мову. Треба не падати в розпач, а діяти.

    • Підтримую.. і діяти до останього..
      P.S. Перед походом на протест раджу власникам масок для ниряння їх взяти, та також чистої негазованої води та марлеву пов’язку, при застосування сльозогінного газу знадобиться..
      P.P.S. Вила і смолоскипи не будуть зайві, за потреби вони піднімають ККД протесту в рази.. але не поспішайте їх діставати, чекайте поки беркут знахабніє..

  9. Пропоную збирати підписи про недовіру до ВР (всім без виключення, одним за те що голосували, а іншим що життя за для збереження української мови не поклали), Кабміну (за те що розкрадають все що бачать), і Президенту (впершу чергу за те що він такий ідіот) та заборону теперішньому складу приймати участь в майбутніх виборах.. та урочисто подаємо до ЦВК.. подивимося, як прореагують на це.. копію про всяк випадок всіх сторінок з підписами опублікуємо в Інтернеті).. як раз активність збору підписів і самоорганізація на місцях покаже на скільки заслуговує наше суспільство на справжню демократичну країну де у всіх рівні права і можливості.. потрібна лиш підтримка в створенні правильно оформленого бланку, щоб було зрозуміло що хочемо, хостинг для створення простої веб-сторінки з інформацією про протест і бланком, трохи підтримки в донесені інформації до всіх.. не розуміють звичні протести, то як їм такі.. може хоч вони налякають і змусять тремтіти за свої місця.. а ні, тоді легше буде спонукати на протести по “європейськи” – зпідпалами, руйнуванням, киданням каміння, і т.д. хоч сумніваюся, що наші люди на те підуть.. якщо і ні, то в ЄС буде причина заблокувати рахунки нашим чиновникам до виборів..

  10. Організатори акцій протесту, просять нас терміново зробити кліпи-трейлери до фільму “Ганді”.

    Це потрібно для його популяризації і наслідування в даний момент!

    Відгукуйтесь!

  11. Це все плани Путлєра… які мають коріння ще з Московії…
    Але це дійсно не перший напад на мову і судячи з сучасної політики – не останній… тому не бачу сенсу опускати руки, а навпаки, всіма методами популяризувати державну мову… проявити троха уяву і не здаватись… На тому світі відпочинемо…

  12. Супер, докотилися, тепер на закарпатті ще й мадярська стала офіційною. Бідні діти, досить того що вже родять ся 3- мовні, та тепер будуть вже 4-мовні. Зашибісь
    А на україні це взагалі буде щось, можна сказати вже що поділилися на дві частини

  13. UATeam виявляється аполітичні, тому боротися за українську мову не будуть.. але для галочки сказати “нам не байдуже” можуть.. хоча, тут вже не політика, а просто самоповага як українця, мінімальний патріотизм, повага до пращурів, боротьба за майбутнє своїх дітей.. а проста бйдужість це найгірша річ, бо гіршої речі ніж бездіяльність не буває.. цим відсиджування в куточку вони зневажають все українське, і показують, що українська мова для них була засобом виділитися, зайняти вільну нішу.. це дійсно прикро та гірко.. бо це єдиний істино україномовний ресурс з багатьох, який залишився байдужим до того, що його зробило улюбленим для багатьох українців – рідна мова, що була ближчою для багатьох.. але я їм не суддя, суддею буде совість і сором..

    • Тю, знайшли винних. За гроші чи ні, люди роблять реальне діло для україномовного світу. Не шукайте винних.

      • Тут ще можна посперичатися для кого вони роблять діло.. для україномовного світу чи для себе.. бо як тих, хто так любить українську мову і прагне її поширити вони занадто байдужі.
        Винні всі байдужі.. бо саме байдужість стала причиною сьогоднішніх подій.. тож прийміть частку провинни.. і не захищайте тих хто її теж має..

        • А ти не байдужий?
          Що ти зробив такого,що маєш право тут розповідати хто винний ,а хто ні.
          ЧИ ти просто більше посрав в коментах?

          • LOL среш ти в коментарях, а не я.. а щодо того, що роблю – допомогаю збирати людей на протести.. і не лише тупим перепостуванням і різною хрінню в Інтернеті..
            А ти хоч щось зробив для того? Аж ніхріна!

        • Та шо ти верзеш, ніхто задарма зі шкури пнутися не буде. Навпаки, треба робити так, щоб на створенні україномовного продукту можна було заробляти. Інакше зароблятимуть на створенні російського. Краще скажи спасибі UATeam і всім тим, хто фінансово підтримує озвучки – це реальна робота, яка відтепер залишиться й наступним поколінням.

    • І вам не соромно таке писати? Мені вас жаль. Таких як ви що лише пишуть образливі коментарі вже довели до того що українську мову відкидають на задвірки. Що особисто ви зробили для поширення української мови? Можете нічого не відповідати, й так зрозуміло що нічого. Аби язика почесати, тьху…

  14. Здається, що Україну успішно (на жаль) розривають саме в стінах ВР. Цього можна було сподіватись. Кочівники і хруні повелися ,як свиня під дубом, що нажерлася жолудів і почала рити коріння. Звісно й те, що Галичина і Волинь не мовчатимуть.І,хоча їхня народна мова суттєво відрізняється від класичної української, можу запевнити, що до останнього вони захищатимуть мову Шевченка.Прикро, що кочівники цього не в змозі усвідомити.

  15. Люди піднімайте дупи з крісел і йдіть на протест!!!! Все таки доля України вирішується, а ваші тупі коментарі “давайте робити” і ніхріна не роблення вже дало результат.. не просріть своє майбутнє..

    P.S. Не буду очікувати від Вас дій, бо відчуваю життя швидше скінчиться ніж ви щось зробите! Буду як завжди сам діяти з іншими небайдужими.. бо гуртом з вами діяти не вийде..

  16. люди ви що змущаєтесь,на сайті ,https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDhpNElCSWNWZzhDc2FpNEM5UUJfRnc6MQ , для поясненя дії використовують російські слова,а саме Обязательно(червоним),прошу виправити

    • Випадково не з зірочкою те слово над полем “Ім’я” ? Бо якщо так, то винен ти, а не ми.. бо то пише Гугл відповідно до мовних налаштувань ОС, браузера і в самому Гуглі ..

  17. Це психлікарня, а не коментарі)))) Сваріться далі між собою, відстоюючи одне і те ж. О_о !!!

    • Просто дратує коли нічого не роблять.. просто залишаючись осторонь..

      P.S. Так, як вже згадав про роботу… маю питання, хто може допомогти хоча би з поширенням інформації в мережі і поза нею?

      • Я можу. Напишіть, що саме робити. Логін на торрент-толоці Гуртом у мене той самий.

  18. ІДIОТИ ті ЖОПУтати !!!
    Танцюють під дудочку тих, хто їм про гроші співає, тим самим розривають Нашу Бідну Неньку Україну !!!
    За яке Бидло ми проголосували, таких і маємо …

    Прочитайте книжку Братів Капранових “Щоденник моєї секретарки” – там все чітко, ясно та правдиво розписано … :-(

    а ті ЖОПУтати тільки думають, як „Нагріти Руки” та на чому „Набити Кишені” !!!
    Тут згадується стара мудра приказка „про нас Українців” …
    “Чому Дурні – бо Бідні, А чому Бідні – бо Дурні !”. :-(

    i знову за кілограм гречаної купи, чи дві пачки макаронів – отримають голоси ті-ж самі ЖОПОЛИЗИ …
    ІСТОРІЯ ПОВТОРИТЬСЯ, І ПОВТОРЮВАТИМЕТЬСЯ …
    А МИ НІЦ НЕ НАВЧИЛИСЯ І НЕ НАВЧИМОСЯ ЗА ТІ РОКИ НЕЗАЛЕЖНОСТІ …
    СУМНО – ПРИКРО – СЕРЦЕ КОЛИТЬ І БОЛИТЬ ЗА УКРАЇНУ :-(

    • Досить лайкою засипати.. йти на протест.. наприклад, мене дістали не лише ПР, а всі хто є у ВР, бо одні таке гімно роблять, а інші тому майже неперешкоджають.. тому проти всіх, хто у ВР.. і саме тому треба йти на протест, якщо і махати на ньому прапором – то України, а не політичної сили що є на протесті..

  19. Головне “Мудро Зробили” ті ЖОПУТАТИ …

    Аби не піднімати великого розголосу – дочекалися поки ГОСТІ ЕВРО 2012 поїдуть з країни …
    А тоді вже й можна і робити темні справи :

    – Окружний адміністративний суд Києва заборонив проведення масових акцій в центральній частині Києва впродовж 4-9 липня. ( http://www.unian.ua/news/512945-sud-zaboroniv-kiyanam-zbiratisya-v-tsentri.html )
    – Перед Українським домом знову сталася сутичка з беркутівцями (оновлено) ( http://www.unian.ua/news/512924-pered-ukrajinskim-domom-znovu-stalasya-sutichka-z-berkutivtsyami-onovleno.html )
    – А ЛИТВИН – Знову ПЕРЕКИДУЄТЬСЯ – Вже обіцяє не підписувати прийнятий закон , ХОЧА ЙОГО-Ж ДЕПУТАТИ ПРОГОЛОСУВАЛИ 19-ГОЛОСАМИ ЗА ПРИЙНЯТТЯ ТОГО ЗАКОНУ !!! (МОЖЕ БОЇТЬСЯ, ЩО НА ВИЛА ЙОГО ЛЮДИ НАСАДЯТЬ).

    А ВЛАДА БУЛА ТАКА ЧЕМНІ ТА ПРИВІТНІ ПЕРЕД ГОСТЯМИ – РОЗЇХАЛИСЬ ГОСТІ І ВМИТЬ СТАЛИ ЗНОВУ ТВАРЮКАМИ !!!

    СОРІ за деякі ГАРЯЧІ СЛІВЦЯ, то Емоції :-(((

  20. Не хочу нікого образити але ви досить агресивні давайте подумаємо на холодну голову на мою думку якщо я дійсно патріот своєї країни то ніякий закон не заставить говорити мене на російській мові, чому більшість проголосували за закон ? та мабуть тому що хочуть лизнути росії зад таким чином отримати знижку на газ, один тільки недолік якщо російську викладатимуть у школах то в майбутньому буде важкувато з Українською мовою

  21. А, що тут дивного? Хіба, москалі колись щось робили своїми руками?
    Найняли для такої справи поляка, Адаська Матринюка.

  22. Я звісно не довіряю новинам та телебаченню але переглядаючи перебіг подій я роблю висновки
    1)Посадили Юлю європа просить її відпустити так як вона не винна америка підтримує європу
    2)так як більшість населення довіряють новинам то по новинах показували що в якійсь країні не памятаю в якій українські танки чи миротворці розстрілюють цивілізоване населення таким чином висвітлюючи Україну в темному світлі при всьому світі це швидше за все брехня я так вважаю
    3)Сьогодні по радіо я чув Янукович зробив наступний крок повторивши подвиг Муамара Каддафі відязати гривню від доллара як це хоів зробити Муамар Каддафі чим і поплатився коротше росію треба в союзники =))))))))

  23. Люди!! Треба мобілізувати студентів. В 2004 році ми, студенти були основною рушійною силою!
    Ми молоді, нам не було чого втрачати у нас не було сімей, малі діти не плакали, ми були вільні.
    Розрахунок влади простий: всі на відпочинку, жарко, ніхто не хоче стояти на асфальті, всі зневірились.
    Нагадаймо : ми вже перемагали яника і його братію.
    треба просто мобілізуватися: обдзвонити одногрупників, зробити флеш моби по соцмережах.
    Студентство, ти яук завжди маєш бути попереду!!!

  24. Якщо кожен з нас зробить тільки по 2 дзвінки до друзів і переконає їх зустрітись разом під стінами владних будівель, ефект буде бомбезний!!!

  25. Крики та лайка, а потім по ТВ бачимо таке, як журналіст питає: – А чому ти проти? а йому – Бе, Ме, у…
    До чого це? Треба казати чим це вільється.

    Наприклад – Я не хочу щоб моя донька як піде в школу вчила російську, це важка мова, а проку від ней мало, краще хай вчить англійську, оце прок, у всьому світі балакають. Українські школи? я вчився в українській школі, на тиждень 4 рос-мови+Нульовий та 1-2 укр-мова якщо не замінять.

    Також, нація без мови то не нація. “Если хочешь уничтожить народ – забери у него язык” так Москва і робила, та зараз хоче повторити.

    • звісно і такі гібридні фільми російськомовні як Той хто пройшов, Синевір, Аврора, Штольна (перша версія)… відіграють свою роль у знищені української мови і не потрібно когось посилати до психіатра чи обманювати самих себе, що то так потрібно. Ні має бути або або інакше, не має мови не має нації, не має українського кінематографа. Тут хтось запитував, що Ми, ти, ви… зробили для поліпшення подивіться це http://www.youtube.com/watch?v=TMXHTKEF6Ug може просвітиться!

      • Підтримую. Не чекала від Михайла Іллєнка такої підножки власній нації. Сподіватимемося, що надалі наші режисери не припускатимуться таких помилок.

        • Отак продаються наші режисери :( Лиш одиниці з них готові пожертвувати всим заради України, її мови, її спадщини, її культури.

  26. Це печально, вила в руки, панове!

    • Підтримую, панове до вил і смолоскипів!

      • Регіонали виконують вказівки путіна. Російська влада вкотре розігрує свій класичний сценарій, щоб переключити увагу росіян з внутрішніх проблем. Якщо візьмемо вила, путін швиденько введе війська, а янукович зустріне його з хлібом-сіллю ще й вишиванку вдягне задля такої нагоди. А що ми можемо протиставити агресорові? Ми мирні люди. Думаю, не варто хапатись за вила. Є достатньо методів впливу на владу. Головне не бути байдужими, діяти. Ходити на акції, розповсюджувати листівки, пояснювати свою позицію іншим людям та ін. Головне не здаватись, не опускати рук. І все буде гаразд. Якби ще ми змогли не дати сфальсифікувати вибори, то було б просто чудово, бо фальсифікації будуть шалені, адже підтримки регіонали не мають навіть у східних областях.

  27. Дещо про мовну полiтику держави: http://stastsvetov.ru/?go=2012/06/04/1/

  28. Як регіонали голосують http://intv.ua/#tv_online

  29. Хто-небуть дивився фільм “Синевир”, про який вище згадувалося? Дайте ссилку на нього, в кого є, будь-ласка.

  30. Валентино, я це і мав на увазі, але без застосування грубої сили не обійдеться… У нас дуже великі внутрішні війська.

  31. Ви тут всі такі палкі прихильники мови, що вже забули, що БЮТ, Свобода та інші їхні побратими є радикалами, а Свобода то взагалі фашисти. Зрозумійте, що нам не можна допустити радикалів-фашистів до влади, вони взагалі все зруйнують, тоді почнеться громадянська війна. Нічого особистісного, але Я вважаю, що розуму бракує у тих, хто голосує за опозицію. Законопроект про мову справді не найкращий… але ми не хочемо щоб повністю законне насильсто стало у нашій державі основою, яке несуть БЮТ та Свобода( взагалі єретики). Я не прихильник і Януковича, хоча і змушений за нього голосувати, щоб протистояти фашистам!

    • От читав Вашу відповідь і якась вона дуже дивна. Але після речення “Я не прихильник і Януковича, хоча і змушений за нього голосувати, щоб протистояти фашистам!” навіть сказати нічого. Підтримуєте російських фашистів?

    • вкуси себе за лікоть – яничаре! Як можна голосувати за ПР, коли в неї чітко прописано російська мова. Як можна голосувати за ПР, якщо вони людські цінності перетворили на цінності “за понятіям”. Як можна голосувати за ПР, коли їхній лідер а тепер і президент України двічі судимий і гвалтує маленьких дівчат? Ти Олекесандре вбий сам себе поки не пізно, бо таким яничарам смерть або покаяння! Заспіваймо разом – http://www.youtube.com/watch?v=cINWHO7afNM

      • То троль.. можливо навіть платний.. тому найкраще вирахувати хто це, зробити гарну карикатуру троля з його фоткою яку перепостить кожен кому не лінь з підписом чим він займається, як продається..

    • Ниряв у бетон?

  32. ХЕндрюХ
    А ви вважаєте що БЮТ не Російські фашисти ? Згадайте виступ Юлі і Путна

    • А я що писав, що БЮТ хороша партія?
      Я взагалі вважаю, що серед усіх, хто зараз претендує на прохід в парламент немає жодної партії, яка хотіла/могла б щось змінити, тому просто доведеться обирати менше зло, але ПР і КПУ поза конкуренцією. А наша “опозиція” вже все показала біля Українського дому.

    • Краще, не “згадайте” а “ось погляньте” і одразу посилання на джерела вашого бреду..
      Хоча дійсно БЮТ зло, КПУ подвійне зло і т.д., ПР то взагалі безмежне зло. Одним словом всі хто зараз в парламенті тотальне зло різних рівнів небезпеки.

  33. Народ пора обєднатись і вдарити проти влади!
    Досить гострити вила треба йти в наступ і не казати “Моя хота скраю я нічого не знаю”
    Потрібно кричати “МОЯ ХАТА СКРАЮ Я ПЕРШИЙ СТРІЛЯЮ”
    Можливо почнемо валити сайти влади???Що скажете?

    • Ти перший будеш, хто засмутиться, що твоя “свобода” прийде до влади…. Стовідсотково почнеться громадянська війна і нові репресії, ще більше крові, страждань людей. Лише легка соціалістична диктатура потрібна нам, наприклад як у наших сусідів в Білорусії. Я не хочу, щоб в моїй Богом даній країні узаконили насильство… люди, вам затьмарили мізки. Хоча прощо це Я, нас всіх зомбують всюди…. як “стадо”, при будь-якій владі.

      • а ти впевнений, що ти не зомбі сам?
        в Європі все більше голосів дістають ультра праві. у них свої проблеми – іслам.
        , а в нас Московія. от і люд бачить Свободу.
        хоча я дуже симпатизую, цій парії, але впевнений що всеодно вона не пройде..

      • Точно куплений троль, бо лиш ті ідіоти пишуть такий маразм.. ну ще з промитими мізками чи хворі на голову..

    • А толку? це всерівно що піти в дитсадок і на пісочницях позбивати пару фігурок, що їх діти роблять

    • Ти трохи відстав, всі вже почали.. тож приєднуйся..

  34. Зареєструвався тут https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDhpNElCSWNWZzhDc2FpNEM5UUJfRnc6MQ . Ще позавчора. І тиша. Чи багато зголосилося, чи Маріуполь Їх не цікавить. Був 28 червня на Малюсінькому мітингу Біля пам’ятника Кобзарю, запитав голову Маріупольської “Просвіти” що буде робитися для протидії ще тоді не проголосованого у 2читанні антиукраїнського закону у Маріуполі. Виявилося, нічого. Він сказав що 300 “академіків” підписалося під листом з протестом проти закону. От і все. Кажуть що є у нас “Свобода” тільки вони десь ховаються, я скільки не ходжу на такі зібрання їх не бачив, але голосуватиму за них. Там у коментарі пан Олександр називає “Свободу” фашистами. Скажу так, це зараз тут є російський фашизм, бо простий українець не може навіть одружитися і познайомитися з кимось бо всі вважають тебе трохи “не того” бо вперто тримаюся державної мови. Взимку зайшов у офіс однієї фірми, хотів щоб вони купили мені диски у американському магазині, розповідаю ім про те, що мені треба, а тут раз з-за спини голос: а ти па руссскі можеш. Повертаюся, а там стоїть “клієнт”, мордатий дядько з виразом 300
    % впевненості у своїй правоті і у праві лізти у чужу розмову. Оце і є саме чистісінький фашизм. А намагання Тягнибока і побратимів зробити щоб українцям жилося комфортно в Україні, це нормальний і здоровий патріотизм.

  35. На жаль у нашої “Просвіти” самі пенсіонери, молоді нема.

  36. достатнім, аби за азіатськими хитрощами ПееРівців та ПРиБЮТівців побачити, що їх боротьба за прийняття законопроекту про мовну політику не має нічого спільного з боротьбою “за утверждение права граждан Украиньі на родной язьік”, з вирішальним кроком “в утверждении в Украине европейских стандартов гуманитарной политики”, але напряму пов’язана з реалізацією азіатської практики затягування України у склад фашистської Росії. Шкода, що ці очевидні професіоналам речі ще не мали достатнього роз’яснення в українському суспільстві.

  37. Люди ви взагалі літературу читали…. Ви знаєте різницю між соціал-патріотизмом і націоал-партіотизмом… І зрозумієте мою точку зору…

    • Читали, написану поважними людьми. Під поважними маю на увазі тих, що від політиків тримаються подалі, а не тих “роботами” яких засипають представники ПР.

  38. Прочитав на Цензорі коммент http://censor.net.ua/comments/locate/8/211184/35143274

    Думаю можливий розвиток.

    Цтата ——————————————————————–

    почитай законы РФ,там Медведев два года назад интересный закончик нашкарябал,что:”….интересы России заканчивается там,где УЗАКОНЕН РУССКИЙ ЯЗЫК,и РФ будет защищать эти территории вплоть до вооруженной защиты этих территорий в любых странах….” и тд.и тп. галиматья.Ты что,войны с кацапами хочешь после принятия этого долбаного “закона”? А кацапы полезут,не сомневайся,вспомни ЮО и Абхазию Грузинские,когда пачками раздавались российские паспорта а потом “защита “соотечественников” вооруженным путем на Грузинской территории.

    —————————————————————————-

  39. здається, у нас одна надія – на повстанців. уґоловники владу по-чесному (через вибори) не віддадуть. підкуп виборців, ув’язнення найрейтинговіших конкурентів, зняття з реєстрації прохідних опозиціонерів, закриття опозиційних ЗМІ, як-от сайту Дорожній контроль, побиття та залякування – все використовують вже зараз банда на чолі з двічі несудимим. ми можемо зробити: вже зараз допомагати в штабах об’єднаної опозиції та свободи. В цьому списку немає кличка, бо його фракція в київраді голосувала за перейменування вул Мазепи у Києві у вул. Лаврську, на вимогу московскьких попів та особисто кіріла ґундяєва. це зрада і плювок в очі українцям.

    • 1) Дійсно лиш на повстанців. Тож організовуємося в УПА-2 (Нова версія з усім новим)
      2) Ресурсам, як “Дорожній контроль” треба допомогати.
      3) “Об’єднанна опозиція” в 50% є не меншим зрадником, тож краще саме їм не допомогати. Пропоную забити на всі партії, які є в парламенті зараз і були колись. Але забивати не по назвах, а по їхньому складу. Тобто підняти всі списки тих хто був колись у парламенті та бойкотувати партії де є хочаб один з них в списках, що подали на вибори. Зробити мирну люстрацію.
      4) Перейменовувати можна, наприклад якщо пам’ятка архітектури знаходиться на тій вулиці. Але якщо вулиця, на якій знаходиться пам’ятка має історичне значення (тобто не просто названа в честь якоїсь особистості видатної) то цього робити не можна. В той самий час треба наприклад назви вулиць в честь видатних людей не знищувати перейменовуючи вчесть пам’ятки, а переносити на місце радянських назв чи беззмістовних. А щодо Лаври, вона заслуговує на вулицю, щоб було легше туристам знайти та орієнтуватися в місті, але не просто дати вулицю, а дати ту якою можна вийти до самої Лаври. Щодо моск.патріар. то як на мене, треба вже давно забрати в них Лавру, бо яке вони право мають її займати.
      5) УДАР треба перевірити на вірність, а не тупо за одну помилку ховати, бо та сама об’єднана опозиція робили більше помилок і жахливіших. Тож пропоную звернутися до Кличка, щоб він виключив тих хто голосував з партії, зробить – він демократичний і його партія також, незробить – спалився, він не кращий.

  40. Не сваріться кажу між собою! І на Кличка теж! Він був на акції протесту проти “язика? Був.
    Ви сваритесь, опозиція свариться. Ляшко на Шустері на Яценюка “напав” (словесно).
    Ви бачили щоб ті ПідаРи сварились між собою? Ви думаєте чого в них ОДНА партія і велика? Бо не сваряться, коли відстоюють одну і ту ж позицію.
    А опозиція складається з десятка партій. І таке враження, що так “стукнеш” по опозиції і вона розсиплеться!
    Нам треба лише об’єднуватись, не чіплятись до дрібниць. Ми відстоюємо одну позицію і маємо бути разом, захищати одне одного, не звертати на дрібні недоліки (які є в кожної людини).
    Також не треба звертати уваги на тролів))))
    Я певно наївний… мої слова наївні, але я вірю в нас…

  41. Ми провели акцію:
    http://www.youtube.com/watch?v=c6Z-Gl8eL54&feature=g-like
    http://lightnoise.minus.com/mWASmnChY%C2%AD/1g

    Продовжуйте у своїх містах!
    (Щоб все було офіційно, треба написати заяву в міськраду)

    Ми заклеюємо роти пам’ятникам тих українців, що зробили вклад в розвиток української мови.

    ГОЛОВНА ІДЕЯ — НЕ ЧЕКАТИ НІЧОГО ВІД ВЛАДИ, А ДІЯТИ САМИМ!

    Реакція людей на акцію:
    1. Були агресивні молодики, що хотіли нас “провчити”, а як зрозуміли, в чому справа, запитували, чим допогти.
    2. Один чоловік сказав, щоб ми краще ділом зайнялись, але так і не зумів придумати, чим саме, і пішов.
    3. Міліція реагувала по-різному, але ніхто не перечив, як бачили документи про проведення акції.
    4. Переважно люди просто запитували “Для чого?” Коли ми цікавились їх версією, то вони здогадувались, що це стосується мовного закону.
    5. Особливо було приємно, як підходили перехожі і просто допомагали.

  42. І пам’ятаймо, що одними протестами далеко не заїдеш.

    ТРЕБА ЩЕ Й РОБИТИ КОНКРЕТНІ СПРАВИ:

    1. Об’єднати Східну і Західну частини України:
    – Особисто знайомитися з людьми в містах, до яких було штучно нав’язане упереджене ставлення.
    – Проводити спільні культурні, спортивні, наукові, соціальні заходи.
    – У відгуках одне про одного брати за основу власний досвід.
    – Пропагувати повагу і любов до рідної Землі та одне до одного.

    2. Створювати приватні навчальні заклади для розвитку національно свідомої молоді (дитсадки, школи, секції …)

    3. Підтримувати, і, по можливості, ініціювати суспільно корисні заходи (прибирання територій, навчання, волонтерство…)

    4. Безкорисно допомагати найменш фінансово забезпеченим, а також непрацездатним людям.

    5. Обмінюватися послугами без залучення грошей!
    Це звільняє нас від податків і контролю влади.

    Схід зробили ворожим самі політики. “Розділяй і володарюй” пам’ятаєте?
    Отже тратити час на владу не треба. Треба діяти самим!

  43. = ДО АДМІНІСТРАТОРІВ =

    Поясніть чому опублікували тільки ДРУГИЙ з моїх коментарів?
    (Володимир 09/07/2012 о 11:51)

    Де перший? Він був важливим!
    А другий тільки в доповнення!
    Тоді вже не треба було взагалі нічого публікувати, якщо тут така страшна цензура!!

    Я розчарований. Я думав тут свобода слова.

    • пане Володимире, тут ще й яка цензура. Блокують своїх а провокаторів, які так палко закликають голосувати за ПРиБЮТ навіть возвеличують! Ось дожилися – свої і ще сусіду таке роблять. Фу. Моя пропозиція не відмінялася: допоможи українській – стери з Гуртому всі російськомовні роздачі або просто вбий свій аккаунт в ворожих для України “вконтактє”! Дякую.

  44. = ПОМИЛКА =
    це або глюк, або я не помітив, хоча дивився уважно
    Перепрошую. витирайте мої зайві коментарі
    (цей та 11/07/2012 о 12:49)
    я трохи “на ножах”
    дякую за розуміння

  45. Місія із захисту України розпочинається, долучайтеся всі хто може!
    Ось перелік програм необхідних для долучення і посилання на них:
    HOIC
    ByteDdos 3.2
    AnonymousDdoser
    download at:
    http://www.sendspace.com/filegroup/v5aedEGz53RWs01nxzUfISfgZQltk86w
    Готуйтеся, інформацію про початок можна побачити на Facebook чи сайті Anonnews.org та звісно в IRC!

    • щось мій антивірус не пускає другу програму, ти, що там вірус запустив? І взагалі потрібно нищити сайти депутатів, сайти ненажраних їхніх дітей, жінок, коханок які сидять на двох, трьох кріслах, зокрема ПРиБЮТів, Комуняків, Зелених, Соціалістів всіх хто при нелегітимний владі сидить в парламенті! Завалити сайт держави, в якій живемо, це не вихід, може почнемо тризуби зривати, прапори палити чи гривні різати?

  46. Щодо програм, то розробки багатьох Анонімусів. Якщо спрацював антивірус – напиши деталі (що за антивірус, версія БД, яка ОС точніше версія, назву програми щоб знати до кого звертатися, бо яка друга поняття не маю лиш по назвах впізнаю).
    Взагалі державні сайти нищать (сайт знищений не дає змоги більш тривалий час публікувати накази, рішення і т.д. тобто жодний документ не набуде чинності бо не буде опублікований) щоб нелегітивна влада не могла “працювати”, крім сайтів також паралізують (не знищують, просто не дають змоги працювати певний час) роботу БД, бо без них нічого не зробиш. Про сайти самих депутатів і їх посіпак можу сказати, що вони вбіса не потрібні і від того, що ти їх завалиш їм пофіг, бо відвідуваність там майже нульова, вони самі платять за накрутку лічильників і розповсюдження посилань. Ефективніше валити і знищувати БД партій, але найкраще їх публікувати в мережі бо це набагато корисніше, також анологічно з БД компаній їх родичів. Та знищення БД то вже кримінал, тому тут вже буде більше ніж форма протеста, то вже буде протистояння, своєрідна війна. Тай при знищенні БД з фінансовою інформацію змусить багатьох з них лютувати і робити кроки далеко не мирні, ще більше намагатися урвати, щоб втрати компенсувати і т.д.
    Тому все робиться правильно, обвалюємо, блокуємо і т.д. одним словом паралізуємо їх роботу вищих держустанов.
    Крім того є проблема, яку теж варто вирішити – майже всі державні БД опинилися в руках приватних компаній (такого ще не де в світі не було), тобто особиста інформація людей перебуває тепер в чиїхось руках з ПР, що треба виправити, бо наприклад багато юридичних послуг такі дорогі через вартість запитів до БД, крім того ще з бюджету тянуть гроші за запити держустанов і т.д. Це одна з найбільших проблем.

  47. Сьогодні втратили МОВУ – завтра втратимо СВОБОДУ!!!
    _____________________________
    Кожному розібю пику якщо почую про незалежну Україну!!! Ви всі вже ніхто, черви у ногах росіян. Ненавиджу!!!

    • Схоже вже свободу теж втратили.. ну втрачаємо з тієюж швидкістю що і мову..

      • Агов! Що за паніка? Нічого ми не втратили і не втратимо ніколи. Подивіться на ГО “Відсіч”. Вони з часу приходу хама до влади постійно діють, проводять акції, розповсюджують інформацію, реагують на кожен протизаконний крок бандитської влади. Звідки такий песимізм? Бо голодування припинили? Голодування сколихнуло небайдужих, стимулювало протестні акції по всій державі, за кордоном. Тепер час змінювати метод впливу на владу. Бо ж при владі бандити, якщо люди моритимуть себе голодом, то бандити тільки зрадіють, вони б з радістю знищили всіх патріотів фізично, а тут така послуга – патріоти самі себе знищують. Треба не вмирати, а жити задля держави. Не зневірюйтесь, будь ласка)

  48. Це вже не паніка, це знесилення.. :(
    Всі хочуть, щоб їм платили.. чи ще щось хочуть.. корисливість по максимуму.. :(
    Їм в бісу воно не потрібне.. всі забили.. ;(
    Одним словом купа бидла, яких цікавить лиш власна шкура.. кожен шукає відмазку.. або хоче за це щось.. лиш матеріалдьні цінності.. жодних духовних..

  49. Не треба так про всіх. Якщо всі – то це також і ті люди, які голодували і голодують, ті, які вийшли на протест у різних містах, ті, кого б’ють за поширення правдивої інформації, ті журналісти, які кажуть правду… цей перелік можна продовжувати. Якщо трапляються непорядні люди, це ще не значить, що всі такі. Багато людей не можуть, бояться (і це зрозуміло) вийти на протест. Але ситуацію вони розуміють правильно. І на виборах зроблять правильний вибір. Переходячи дорогу підземним переходом чула розмову двох жінок, що там торгують. Одна інший казала (рос.мовою) про Англію: там, “перш ніж отримати громадянство, людина має вивчити історію і мову. Чому у нас повинно бути по-іншому?” Я веду до того, що навряд чи ви зустріли б ту літню жінку біля Українського дому, але й так зрозуміло, що за ян-ча вона не голосуватиме. Тому тримайтеся, все буде гаразд. Сподіваюся, мені вдалося вас підбадьорити)

  50. Геть треба БЮТівців і цю негідницю Королевську… ві її біографію почитайте, а Яценюк… ще більший “жлоб”. Я не шовініст, але довіряти партіям, де керують жінки та ще й такі с*ки я не буду)))

    • То ти хочеш сказати зек краще ніж нормальна адекватна людина?

      • Зек не кращий, але адекватними я би БЮТівців не назвав. Мені здається, що партії які тільки те і можуть що обливають лайн*м не здатні на справді добрі вчинки, принаймні ПР більш порядна з цього боку, що не кричить на всіх підряд направо і наліво! Набридло вже чути ці ваші крики! Хочеться хоч якогось спокійного життя!

  51. Прикро читати багато з написаного. Мало розуміння ситуації, критика політиків, а що взамін запропоновано.
    Питання, що краще, вирішується дуже легко – треба зустрітись зі злом не на сторінках сайту, а в очі і бажано один на один. Тоді питання що краще вирішиться скоро.
    Треба навчитись консолідуватись і воювати з віорогами, а не з сусідом, бо той не так подивився.

Залишити відповідь

Обов'язкові для заповнення поля відмічені *.