Проект започатковано 7 січня 2007
Гуртом нас: 1169416 (161 за 24 години)

Подвійні стандарти, або як “Незламна” стала “Битвою за Севастополь”.

В український прокат вийшла «Незламна» / «Битва за Севастополь» режисера Сергія Мокрицького.

Фільм позиціонується як байопик про життєвий та бойовий шлях снайпера Людмили Павличеко, яка впродовж 1941-42 років вбила 309 німців. Проте задум мало відповідає результатові.

В Україні фільм, який в Росії називається “Битва за Севастополь” виходить з іншою назвою – “Незламана”.

Ключові актори, правда, російські, але кого-то чіпає, – пише Сергій Неретин.

Російські маркетологи в себе дома подають його “во всех кинотеатрах ВЕЛИКОЙ СТРАНЫ”, наприклад.

А, ну і саундтреки різні. До українського трейлеру – “Обійми” (ОЕ). До російського співає Поліна Гагаріна цоєвську “Кукушку”.

Це просто грамотна маркетингова стратегія – продати фільму з нормальним бюджетом глядачу, що наразі налаштований дуже патріотично і може не сприйняти продукцію хоч і частково зроблену в Україні, але по духу російську.

Розумним українським маркетологам – 5 балів, але дивитися все одно не хочеться.

 http://texty.org.ua/pg/news/textynewseditor/read/59246/Film_jakyj_nam_podajut_jak_Nezlamna

-1 коментарів

  1. Погоджуюся, зараз усе на подвійних стандартах стоїть. Зі своєї сфери можу сказати – те ж саме. Озвучуємо аніме українською для українського фендому 80% якого не бажає відходити від своїх звичок дивитися аніме з російськими озвучками. Так і живемо.

    • Дякую вам за вашу роботу, от про вас дізнався тільки сьогодні(про сайт) це кіно дивитись не буду.

      • 79 % бюджету – Україна (При загальному бюджеті 5 млн $) Про яке, “мацкальске” кіно може взагалі йти мова??

        • про суть йде мова. а вона “мацкальська”

          • Спочатку подивись кіно, а вже потім зможеш розповідати. А твої висловлювання зараз – це лише порожні слова

      • Любомир, розумієш… потрібно трохи мислити, складати ВЛАСНУ думку про різні події, що відбуваються. Власну – це означає, не робити передчасних висновків по коментарям Саші, автора цієї новини ітд.

    • Як же дістала ця цинічна нахабна брехня! І в українській, і в російській версії грає композиція Океану Ельзи “Обійми”! Ви хоч трейлер дивились, перед тим як таку дурню написати? Свідома провокація!

  2. поводир не дивився і це не буду
    От іван сила можна дивитись

    • Іван сила то лайн_ кацапське. Поводир гарне кіно

      • Шо ти мелеш? Чого це “Іван Сила” – лайно кацапське??

        • Панове, давайте не будемо депутатами. Пан “Анонімний” мав на увазі горе-фільм Поддубный пороблений в московії за участю тупенького альоші. Ситуація з Незламною мені не зрозуміла. Як гадають чиновники зрозуміють іноземці ідею цього фільму?

          • горе-фільм “Поддубный” рос. виробництва виглядає як плагіат “Іван Сили”, і ставлення до рос.фільму звісно може бути негативне, але ж сам герой, тобто історична постать, тобто Піддубний – це ж справжній українець!!

  3. Вже у самому заголовку статті йде “пересмикування” та провокація. Насправді, “Битва за Севастополь” і є початковою назвою. Крім того, є чудова рецензія okino.ua, процитую уривок:

    «Незламна» – совместный украинско-российский кинопроект. Кинопроект, связанный с Великой отечественной. Потому напрашивается вопрос: как авторы фильма обращаются с теми историческими темами, на которые у украинцев и русских разные взгляды? Неизвестно, какую версию картины увидят в российском прокате, но украинская «Незламна» содержит несколько моментов, приятных нам, но которым вряд ли поаплодируют в соседнем государстве. Например, в Америке Павличенко осекает украинский эмигрант, сбежавший от репрессий. Героическая оборона Севастополя оканчивается совершенно бездарной сдачей города со всеми гражданскими – типичная позорная практика советского военного командования. При желании эпизоды, где Павличенко призывает американцев помочь в борьбе с врагом, можно легко проассоциировать с Украиной и военной помощью от США и НАТО. Да и предчувствие войны, сопровождающее героев в начале, перекликается с нашим временем. Впрочем, размышления Павличенко о храбрости, призывы драться плечом к плечу – абстрактны, а потому и открыты к различным толкованиям.

    Каким бы желанным для спекуляций не был исторический сюжет «Незламной», в картине он лишь фон для истории о трагической любви и потерях, сопровождающих каждый военный конфликт. В «Незламной» эта история рассказана хоть и сбивчиво, но понятно, и, подобно «Поводырю», – со многими скидками – это пример для украинской индустрии как делать массовое кино.

    P.S. І в коментарях до іншої новини вже все пояснювали:
    http://www.hurtom.com/portal/28398/%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%BEnews-17-%D1%87%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%B9-%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D1%96%D0%B3%D0%B0-%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81

    • окіно це російський ресурс.

      • okino – це український ресурс!!! Ти хоча б раз зайшов би на нього, перед тим як молоти таку фігню!!!
        Єдиний нормальний проукраїнський кіношний сайт!!! Єдиний сайт, що власними силами озвучує трейлери українською! Ти хоча б переглянув статті, які там пишуть:
        10 трейлеров нового украинского кино
        Кіно гідності: 5 фильмов про Майдан
        23 лучших фильма Независимой Украины
        10 украинских фильмов, которые надо ждать с нетерпением
        Юбилей Кобзаря: 5 байопиков о Шевченко
        5 самых перспективных украинских режиссеров
        Украинский прокат: почему срываются премьеры
        ————————————————————————————————-
        Капець, як мене бісять оці лицеміри, які тільки пи*дять: «Іван сила то лайн_ кацапське.», «окіно це російський ресурс.» Піди краще зроби щось корисне, довбаний “анонімний”

        • Ну і хулі, всьо поруски, нашо воно треба, на сайті навіть укр. мови нема..

          • “Ну і хулі..” Класна відповідь, для того, у кого тільки “КІНАПОІСК” в закладках
            Кращого сайту за okino.ua в уанеті не існує

          • Як ресурс може бути українським, якщо нема укр. мови, якшо вам все одно на мову, то йдіть в расєю, там всі такі,, ідітє защітітє сваю русску мову, накатітє за царя… і валіть нафіг з толоки

          • Анонімний, ти баран. Зроби власний україномовний сайт, тоді будеш пи*діти

            «Як ресурс може бути українським, якщо нема укр. мови,» – а як тоді людина може бути російськомовною і воювати за Україну? Про “кіборгів” нічого не чули?

          • okino.ua це шлак.Єдине що є нормальне це http://kinostrichka.com/

          • Ага, окіно це не тільки шлак, це рашистський шлак.

        • Будьте послідовними, назвіть тоді Гоголя рашистом

  4. Маркетингова компанія під назвою: “ЯК РОЗВЕСТИ ЛОХІВ-ПАЦтРІОТІВ НА БАБЛО”!
    Зараз працює бездоганно по всій країні, майже у всіх сферах.
    Це тому, що в нас немає патріотів, є лише лицеміри, які підлаштовуються під новий лад. То саме болото, лише в новій пацріотичній обгортці… всі аж серуть з радості і ліплять собі на голову синьо-жовті бантікі…

    • А що таке патріотизм? Патріотизм в уявленні “ура-патріотів”: «українська продукція з російською етикеткою?» – «та нехай вони вдавляться нею, буду краще купувати іноземне, аби тільки не українське»

  5. Пропоную ігнорувати це мацкальське кіно…

    • Свою думку залиш при собі, нехай кожен сам вирішує, що йому потрібно робити

      • Саме тому він і написав “пропоную”. Думай трішки

  6. Цікаво, якби ви всі тут співали, якби працювали в українському стратегічному заводі ЮжМаш. Росія (єдиний замовник) припинила всі договори з цим заводом, людям не виплачується зарплата кілька місяців…

    Чому серед україномовних немає толкових інженерів, технологів, науковців? Робітників справжньої наукової сфери. Причому у самих різних галузях… І залізниця, і оборонна промисловість… Серед україномовних – лише одні “гуманітарії”, які нічого не виробляють, не збагачують ВВП країни.. Навіть жодного олігарха україномовного немає…

    • То що ти тут забув? Прийшов обсирати? Котись звідси… Пишеш українською? – то ти теж гавно, нічого не вмієш, як і ми, всі україномовні.

    • небайдужий
      05/04/2015 о 23:27
      Цікаво, якби ви всі тут співали, якби працювали в українському стратегічному заводі ЮжМаш. Росія (єдиний замовник) припинила всі договори з цим заводом, людям не виплачується зарплата кілька місяців…

      Цікаво, як заспівають кацапи, коли Іран почне експортувати нафту без обмежень. Цікаво, як почувають себе 5000 кацапів, яких скоротили з “Уралвагонзаводу”
      ————————————————————–
      Чому серед україномовних немає толкових інженерів, технологів, науковців? Робітників справжньої наукової сфери.

      Серед україномовних величезний відсоток є інженерами, технологами, науковцями. Водночас серед кацапів таких одиниці.
      —————————————
      Причому у самих різних галузях… І залізниця, і оборонна промисловість… Серед україномовних – лише одні “гуманітарії”, які нічого не виробляють, не збагачують ВВП країни.. Навіть жодного олігарха україномовного немає…

      Серед україномовних лише одні “технологи”, які багато чого виробляють, збагачують ВВП країни. Навіть олігархи україномовні є: Кириченко, Єремєєв, Івахів.

      • Анонімний
        06/04/2015 о 22:10
        ———————–
        Виправлення:
        Cleaf
        06/04/2015 о 22:10

    • “ЮжМаш. Росія (єдиний замовник)”
      Скажіть, яка якість тієї продукції, що її тільки Росія і купляє? Треба виробляти таку продукцію, що її хотіли б купляти всі країни (а не лише одна). А цей факт говорить лише про те, що гірші спеціалісти за “ЮжМашівські” є тільки в Росії.

      • Оце вже не треба молоти казна-що, коли ніхріна не тямиш. ЮжМаш – стратегічне підприємство, але тобі мало про що це говорить

  7. Анонімний
    05/04/2015 о 23:03

    Спочатку подивись кіно, а вже потім зможеш розповідати. А твої висловлювання зараз – це лише порожні слова”
    ———————————————————————-
    Коли щось смердить як лайно, і виглядає як лайно, жерти його не треба, щоб зрозуміти, що це лайно.

    • Ой ну капець який гарний коментар, давайте побільше таких

      • Звичайний фільм смердіти не може, хіба що у Вас якісь “проблеми” при перегляді фільму, чи трейлеру)))

    • Ех… Studia Hurtom, я гадав, що ви у своїх висловлюваннях завжди вкладаєте якийсь конструктив, а тут…
      Я розчарований такою відповіддю

  8. дивитись не буду, дякую за інфу

  9. Близько 80% команди, а також технічна база + постпродакшн – є українськими! Композитор фільму має київське коріння і писав також музику для “Голодних ігор” і фільмів Люка Бессона. Я вважаю, що в Росії просто хочуть спотворити зміст стрічки на свою користь. Тобто, акцентуючи всю суть на політиці, а не на особистій історії кращої жінки-снайпера Людмили Павліченко.

  10. До речі, останній комент Сергія Нетерина на фейсбуці такий: “Коли про фільм точаться розмови ще до його показу – це дуже добре! Отже треба йти, щоб скласти власну думку… А поки що браво продюсерам!! Тож, перегляньте “Незламну” і вже по фактажу, аргументовано, а не по чутках та плітках, висловлюйте думки…

    • Ну так своїми відгуками і статтями добрими чи поганими ви все рівно робите фільму рекламу :) пам’ятайте про це…

  11. Як уже набридли розмови про те, що творець кацапського має українське походження… Яка різниця?!!! Навіть якщо його мати співала йому українські колискові, навіть якщо він ходив у вишиванці! Це не має значення! Він творить продукт який виховує хохлів-новоросів….не українців!!! Він кличе біду!!! Це безапеляційно робить його ворогом української нації ! Жодне походження цього не змінить. Російськомовний вірмен Параджанов набагато цінніший цієї плісняви українського народу, що плодить рускімір. Важливий кінцевий насправді український продукт. Немає значення хто його створив…

  12. Сподобалась саме цей огляд
    http://playua.net/oglyad-filmu-nezlamna/

    • На тому ресурсі одні буржуї, які не цінують українського, краще його не читати

    • Цитата з коментарів:
      “Вишивата дуже активно чорноПІАРну кампанію проти стрічки зараз веде. Дякую, що не з ними.”
      Це все, що потрібно знати про даний ресурс.

      • Чудовий ресурс. Все правильно кажуть.

        • Ресурс гівняний, орієнтований на дітей, нічого корисного там нема, новини з великим запізненням, оригінального вмісту — нуль. Користі — нуль. Раніше вони були нормальні, а потім стали лайном, коли перестали поважати україномовних, і почали срати на нас, так само як і решта.

      • З одного коментаря нетреба робити висновок. Хамів та неадекватів всюди вистачає.

  13. В український прокат вийшла «Незламна» / «Битва за Севастополь» режисера Сергія Мокрицького.
    Фільм позиціонується як байопик про життєвий та бойовий шлях снайпера Людмили Павличенко, яка впродовж 1941-42 років вбила 309 німців.
    ——————————————
    Павличенко воювала в совєцько-російському війську, на боці одного з окупантів, що ділили між собою Україну. Незрозуміло, навіщо взагалі показувати в Україні пропагандистські фільми про совєтсько-німецьку війну.

    • Cleaf, ти помиляєшся. Фільм не про “совєтсько-німецьку війну”, а про саму Людмилу Павлюченко, про кохання! а також про бездарне радянське командування, яке здало Крим.

      Крім того, безліч українців були заручниками ситуації, тому воювали в лавах Червоної армії, і серед всього цього було й місце подвигам

  14. Ой чуваки, Cleaf, Cаша, Любомир, автор статті – реально, ви всі помиляєтесь. Гоу всі в кіно! По трейлеру цього незаціниш – але там тупо обсирають совєтську владу)

    • Ні, не дамо ми за таке гроші в кінотеатрі. Якщо й схочемо таке дивитися – безкоштовно подивимося в інтернеті, на совєтській історії треба заощаджувати. Про совєтсько-російську владу ми й без фільмів знаємо, що то була погань.

      • Правильно!

      • Найкращий комент (ІМНО)

      • ну по перше Людмила Павличенко – українка;
        а по друге робити висновки про фільм який не бачив це тупо.

        • Ганна Герман теж українка.

          • вдале порівняння )
            просто я не бачу сенсу в ваших словах. відмовою від перегляду цього фільми Ви ніяк не допоможете Україні. а от нашкодити нашому кінематографу – запросто, ось так підбурюючи людей. я звичайно нікого не агітую йти на цей фільм, але якщо є бажання то не бачу проблеми в цьому… і патріотичність тут ні до чого.

          • Порівняння вдале, бо й Павличенко, і Герман нічого не варті для української історії.

  15. Як добре, що я не читав цю статтю перед походом до кінотеатру. Можливо, інакше би не довелося скласти власну думку. Зізнатися, не знав про Павличенко геть нічого. Тому під час перегляду не полишала думка, що більшість фактів художньо перероблена. Так, наприклад, я ставив під сумнів текст промови Людмили у США. Та, після ознайомлення з її біографією, мушу запевнити, що фільму не бракує історичності. При цьому згадуються окремі ганебні факти політики СРСР. Хоча і не акцентуються. Лейтмотивом стрічки є особисте життя жінки, поламане війною.

    • Друзі, давайте не будемо порушувати гарну українську приказку – “Не кажи “гоп”, поки не перескочиш”. Чому ви оцінюєте фільм, не подивившись його? Чому, якщо ви бачите поряд з чимось слова “Росія”, “війна”, “Друга світова”, то відразу ставите клеймо “лайно”?
      А фільм то насправді чудовий. Німці тут не є жорстокими виродками, радянські солдати – не герої і супермени, а звичайні люди, які мусять йти захищати свою землю. Павличенко – прекрасний снайпер, витримала декілька поранень і важку контузію, але також не ідеальна і свята (є моменти у фільмі, які демонструють її жорстокість). Фільм безсумнівно антивоєнний – гарно показано всю важкість і нещадність війни. Як на мене, то він ще й дещо антирадянський – хто дивився, то мав неодноразово бачити деталі, що негативно висвітлювали радянську владу, армію та ідеологію (не буду спойлерити).
      Не слухайте нікого, а краще сходіть та подивіться.
      P.S. Бюджет фільму – український і всі кошти зі зборів підуть на повернення цього бюджету нашій державі.

  16. Вибачте, що два рази написав один коментар, я не бот, а просто затупив. :)

  17. До речі про “деталі, що негативно висвітлювали радянську владу”. Під час перегляду промайнула думка, що запитання емігранта не покажуть у Росії. А ще, до перегляду, на пару хвилин затримали початок сеансу, хоча пауза між сеансами 2:10. Тоді я не звернув на це увагу, а тут наткнувся на розбіжність вказаної тривалості фільму в різних афішах. До чого я веду: у мене підозра що “Битва за Севастополь” триває 110 хв., а “Незламна” – 125 хв.. Може таки вирізали “деталі…”?

    • в російському прокаті не вирізали сцену із емігрантом, який критикував совкоивй режим за знищення власного народу. тільки в російському прокаті він сказав що він русский, а в нашому – він українець. також в рос. прокаті є пісня ОЕ.

  18. Люди ще не бачили кіно, а вже поливають його лайном. Читав всілякого роду відгуки і часто помічав у них, що й українську народну пісню у фільмі можна почути, й саундрек, й тонкий троллінг радянської армії і що російська назва не відповідає змісту стрічки, а просто маркетинговий хід. Якщо фільм знятий спільно з росією, то це ще не факт того, що він буде пропагандиський. І тим більше, не вірю я, що наші громадяни, які були залучені до його творення, пішли б на таку підлість у такий час. Та й зрештою, я не проти і суто російського кіна, тільки у тому випадку, якщо воно якісне та несе художню цінність. Тільки таких від сили один-два можна пригадати, бо 99% російського кінематографу суцільне лайно.
    Неприємно, що на такому чудовому ресурсі, який підтримує українське та стоїть на його захисті, є така упереджена і вузьколоба аудиторія.

    • Якщо фільм знято спільно з Московією, се означає, що українцям там за визначенням нема чого дивитися. Аудиторія в Гуртом першокласна, кому не подобається – може не навідувати портал.

      • Завжди це кажу, але ті захисники рашистів вічно тут сидять, і гонять на нас, україномовних.

      • знаєте те що Ви пишете це просто нонсенс…

  19. Cleaf
    Молодець, поважаю.

    Цікаво як нас намагаються змусити продивитися це лайно :-) Справжні українці таке кіно ігнорують і родичам кажуть щоб не дивилися… Особисто вже сказав сестрі щоб не йшла.
    Гомосовєтікуси тягнуть нас у своє багно, але все це марно…не піддамося…. Якщо по доброму не зрозуміють, то отримають чоботом у червоно-зіркове рило… :-)

    • Говорите якісь нісенітниці! хто тягне? куди? Це просто фільм!

      • Кацапи Україну тягнуть. До пекла. Проте не затягнуть, бо часи інші.

        • А як на мене, це не кацапи у всьому винні, а особисто Путін. Кацапи були б більш-менш нормальні, якби не ця тотальна промивка мізків, започаткована Путіним

          • помиляєтесь, у всьому що відбувається в Україні винувата наша влада і ніхто інший. якщоб наша влада була патріотично, то путін тут би нічого би не вдіяв.

          • Неображайтесь, але ви дуже наївний. Повірте нормальними вони небули ніколи, може деякі, але таких одиниці. Ось вам приклад, граю в одну онлайн гру(небуду писати назву), і в чаті перемовини кацапів, по типу того що нас неважають за людей, що нас не шкода, щоб ми скоріше здохли всі, про руский мір і так далі(всього писати небуду, але повірте бридота ще та). Аце лише в грі люди пишуть, такіх людей які грають небагато, але існують ще соц. мережі(де відбувається те саме, однокласники, вк, мейлру та ін.). І призедент висвітлює всю прихованану сутність. Те що він гавно це мий так знаєм, але народ, який за кусок хліба виходить на проплачені мітинги, або просто фанатично вірить що у всьому винні всі окрім них такі самі як і він. Який народ такий і перезедент.

          • Нормальними кацапи не були б незалежно від наявності Путіна. Бо чеченців вони бомбардували та винищували за часів Єльцина, в Тбілісі махали саперними лопатками за Горбачова, душили угорців та чехів за Хрущова та Брежнєва. Спроби звати кацапів нормальними викривають або наївну лядину, або кацапа.

  20. Як срати українцям на українців – то Cleaf вже тут, як тут. А як хоч один відгук залишити на Youtube, хоч раз затулити рота москалям – то “ні! вибачайте”. Отакі у нас українці. Будуть змагатися, хто краще обісре свого чи своє

    • Чювак зайди на цензор(сайт новин) побачиш як там москалів затикають, так що українці в нас нормальні. А от те що ви(маю наувазі всіх) люди знову заспамили тему то це факт.

      • Хохлосрач – істинна забава патріота, і хай весь світ зачекає…

        • Та боюсь якраз таки не патріота, а звичайнісіньких толів які проживають на сайті.

    • То й чимчикуй до Ютуба. Можеш не розказувати, що для нас “своє”.

    • Я не зовсім згоден із оглядом. Зокрема, зі твердженням про героїзацію Радянської армії. Льотчик, із яким познайомилася Людмила ще до війни, натякає, що та вже йде. А пафос, з яким він це говорить, дає зрозуміти, що у СРСР завойовницькі плани. У тренувальному таборі, коли спалюються особисті речі дівчат, командир називає міста, які захопили фашисти. Весь фільм показуються втрати та ганебний відступ Радянської армії. Як можна говорити про тріумф, коли фінальна битва, “Битва за Севастополь”, бездарно програна? І, якби я погано вчився у школі, то, повернувшись додому з кінотеатру, ґуґлив би не біографію Людмили Павличенко, а хто виграв у тій війні. Принаймні, фільм “Незламна” про це не говорить.

  21. Ракі, а ви хоч подивилися трейлер? Ні? Так якого фіга триндите, тут теж “Обійми” в саундтреці… В фільмі на повну гноблять Радянських Генералів, та прославляють простих Солдатів.

    PS: Не дивилися фільму, а розвели демагогію, знатокі бля… Подивіться, а потім відкривайте Ротякі не миті!

  22. От читаєш вас і думаєш, якого фіга я купу свого часу віддав цьому торенту створюючи купу релізів, якщо тут дофіга людей які не те що головою не думають, а й паталогічно бояться забруднити свою ДУШУ українця …якби ж вони в них хоч була …а не пусті витребеньки+невміння думати своєю головою+ бажання все обсирати… не подобається знайди гроші,напиши сценарій зніми сам фільм а не ний що все фігня а я суперексперт

    • Дмитро
      12/04/2015 о 17:56
      От читаєш вас і думаєш, якого фіга я купу свого часу віддав цьому торенту створюючи купу релізів, якщо тут дофіга людей які не те що головою не думають, а й паталогічно бояться забруднити свою ДУШУ українця …якби ж вони в них хоч була …а не пусті витребеньки+невміння думати своєю головою+ бажання все обсирати… не подобається знайди гроші,напиши сценарій зніми сам фільм а не ний що все фігня а я суперексперт
      —————————————————
      От читаємо тут різних і думаємо: не подобається трекер – знайди гроші, змайструй свій торрент-трекер, а не жалійся, що, мовляв, відгуки не подобаються.

      • Читаючи ваші коментарі можна подумати, що ви (вибачте за фразу) психічно хворий

        • Анонім
          12/04/2015 о 19:58
          Читаючи ваші коментарі можна подумати, що ви (вибачте за фразу) психічно хворий
          ————————————-
          Читаючи твої, можна подумати, що ти кацап.

  23. ФІльм дуже класний, знято майстерно і професійно. Історія дуже драматична, антивоєнна, аполітична. Це перший і мабуть поки що єдиний фільм у виробництві якого більшу частину зробила Україна і який можна сміливо назвати кіно світового рівня.

    Ну а тим хто пише негативні відгуки навіть не подивившись фільм радив би помовчати і сходити в кіно спочатку. Або взагалі нічого не писати, бо виставляєте себе справжньою школотою.

  24. Дмитро
    12/04/2015 о 19:52
    ФІльм дуже класний, знято майстерно і професійно. Історія дуже драматична, антивоєнна, аполітична.

    Історія дуже політизована, бо будь-що, пов’язане з совєтсько-німецькою війною, неминуче впирається в політику.
    ——————————–
    Це перший і мабуть поки що єдиний фільм у виробництві якого більшу частину зробила Україна і який можна сміливо назвати кіно світового рівня.

    Саме таким фільмом є “Хайтарма”.
    ——————————–
    Ну а тим хто пише негативні відгуки навіть не подивившись фільм радив би помовчати і сходити в кіно спочатку.

    Мовчати не будемо, в кіно не підемо – дивитимемося безкоштовно в інтернеті.
    ————————————
    Або взагалі нічого не писати, бо виставляєте себе справжньою школотою.

    Писати будемо, що хочемо, і нема чого нам вказувати. Якщо комусь хочеться командувати, хай навідає Далекий Схід та спробує покомандувати там китайцями.

    • не читав, та засуджую (с)

      така логіка приводить тільки до саморуйнування.

      • Дмитро
        12/04/2015 о 21:01

        не читав, та засуджую (с)

        така логіка приводить тільки до саморуйнування.
        ——————————
        А яка логіка привела до саморуйнування вашу орду 1991 року?

    • Яка Хайтарма?? Яки

    • Яка Хайтарма?? “Український” фільм ?? О Господи, не смішіть! У “Незламній” хоча б пісня українська лунає, та український дубляж

  25. Хаха, Cleaf є фанатом фільму “Хайтарма”! За своїм же визначенням, він є рашист, урдмурт, і дивиться рашистські фільми!!! Жодної каплі української мови у “Хайтармі” немає! Саме тому він так біситься через “Незламну”, бо бачте тут є український дубляж! Cleaf – звичайний московський троляка, який ненавидить все українське

    • Згодний. Такі коментарі, навіть писати бажання нема.
      Сходив, можна дивитися, у москалів ще порве трохи пукани.

      • Анонімний
        12/04/2015 о 21:32
        Хаха, Cleaf є фанатом фільму “Хайтарма”!

        Він є фанатом вішання кацапів на гілляках.
        ————————————-
        За своїм же визначенням, він є рашист, урдмурт, і дивиться рашистські фільми!!! Жодної каплі української мови у “Хайтармі” немає!

        Сей факт когось нервує?
        —————————————–
        Саме тому він так біситься через “Незламну”, бо бачте тут є український дубляж! Cleaf – звичайний московський троляка, який ненавидить все українське

        Ненавидиш українське ти, вилупку, бо намагаєшся впарити нам фільмик про совєтсько-німецьку війну, щось белькочучи про дубляж.

      • Анонімний
        13/04/2015 о 00:37
        Згодний. Такі коментарі, навіть писати бажання нема.
        Сходив, можна дивитися, у москалів ще порве трохи пукани.
        ————————————
        Ну, якщо “можна дивитися”, то безкоштовно в інтернеті й подивимося.

    • Анонімний
      12/04/2015 о 21:32

      Хаха, Cleaf є фанатом фільму “Хайтарма”! За своїм же визначенням, він є рашист, урдмурт, і дивиться рашистські фільми!!! Жодної каплі
      ————————————
      Не “каплі”, а краплини. Пиши рідною, мордвинською.

      • Це ти мордвин клятий! Як можна називати “Хайтарму” українським фільмом? Мабуть від того що у Хайтармі звучить рашистський “язик” ти ловиш кайф. Якого біса ти забув на Гуртом, троляка довбаний? Сто копанок чортів тобі в печінку! Ти падлюка, вже дістав! Хайтарма – це кримо-татарський фільм знятий мовою окупанта!

        • К Хайтарме даже не удосужились сделать украинские субтитры, ты понял Cleaf ? Я так на русском, тебе же так удобнее

          • Анонімний
            13/04/2015 о 20:40

            К Хайтарме даже не удосужились сделать украинские субтитры, ты понял Cleaf ? Я так на русском, тебе же так удобнее
            ———————————–
            Маладєц, піши на етам язикє і дальше. А то – “каплі” вмєста “краплини”. Смєх адін.

        • Анонімний
          13/04/2015 о 20:35
          Це ти мордвин клятий! Як можна називати “Хайтарму” українським фільмом?

          Спитай в “Леді 22”, хай вона тобі скаже))))).
          ———————————————
          Мабуть від того що у Хайтармі звучить рашистський “язик” ти ловиш кайф. Якого біса ти забув на Гуртом, троляка довбаний?

          Правильно звертатися так: “тролякО довбаний”. Вивчи відмінки української мови, чуваше.
          ———————————————–
          Сто копанок чортів тобі в печінку! Ти падлюка, вже дістав! Хайтарма – це кримо-татарський фільм знятий мовою окупанта!

          Так само як ота дурня про Павличенко – кацапський фільм, продубльований українською.

  26. Гомосовєтікуси завзято намагаються впарити українцям москальске гівно “Битву за севастопіль” … вам на рило!

    • Хворим на голову був ваш Ніколашка Втарой Крававий, що влаштував “криваву неділю”. Хворою на голову є кацапська церква, що канонізувала того психа.

  27. Хулі всі тут вішають “ярлики”? Один Cleaf чого вартий… На Гуртомі всі патріоти, інакше чого б ми сюди заходили..
    Але “нє”! “Давайте розведемо срач!” Чубритесь між собою, українці, тільки не зрозуміло навіщо…

    • Анонімний
      13/04/2015 о 20:51
      Хулі всі тут вішають “ярлики”? Один Cleaf чого вартий… На Гуртомі всі патріоти, інакше чого б ми сюди заходили..
      Але “нє”! “Давайте розведемо срач!” Чубритесь між собою, українці, тільки не зрозуміло навіщо…
      ————————————-
      З українцями українці не ворогують, українці ворогують з ординцями, що пропонують дивитися фільми про совєтсько-німецьку війну замість фільмів про злочини совєтсько-російської імперії.

      • Cleaf цілком вірно все каже.
        У найрізноманітніші способи хитрі кацапи заходжуються шити нас у дурні: трохи помінялося становище – вони теж пристосовуються, підлаштовуються, головне – аби й надалі держати нас за мізки своїми кацап’ячими пазурями!
        ______________________________
        Російська мова в Україні – ЗАРАЗ – ознака збоченців!

        • Російська мова в Україні – не ознака збоченців

          • Анонімний
            30/04/2015 о 02:35
            Російська мова в Україні – не ознака збоченців
            —————————–
            Ознакою збоченців можна вважати заклики до надання російській мові статусу державної або офіційної мови в Україні.

  28. Й до речі, удмурти, чуваші, мордва… – поневолені народи, що перебувають у транзиті до зникнення, як етноси.
    Отже, ганячи кацап’ячих свиней, не чіпаймо поневолених ними!

  29. Schweinsteiger
    29/04/2015 о 22:02
    Й до речі, удмурти, чуваші, мордва… – поневолені народи, що перебувають у транзиті до зникнення, як етноси.
    Отже, ганячи кацап’ячих свиней, не чіпаймо поневолених ними!
    —————————————
    До поневолених ординцями маємо щире співчуття. Річ у тім, що грунтом для виникнення кацапської спільноти переважно й були оті угро-фіни. Тому й тролимо кацапських мавп саме у сей спосіб.